Szavatosság / Visszaküldés

A megrendelt terméktõl függõen megtekintheti alább a garanciákat, ezek ingyenesek és termékének védelmét szolgálják.

14

14 napos garancia

Ez valamennyi termékünkre vonatkozik. Ha a terméke 14 napon belül hibás lesz, felajánlunk egy csereterméket vagy pénzvisszafizetési lehetõséget. Megkérhetjük, hogy a pénzvisszafizetés vagy cseretermék elküldése elõtt juttassa vissza a hibás terméket, hogy megvizsgáljuk, van-e rajta véletlenül okozott sérülés vagy nem rendeltetésszerû használatból fakadó hiba.

3

3 év szavatosság

Amennyiben a terméke 14 napot követõen lesz hibás, akkor a gyártói szavatosságon belül visszaküldheti a terméket a gyártónak. Ha a gyártói szavatossági idõ 3 év elõtt lejár, akkor 3 éven belül nekünk is visszaküldheti. Ha a gyártó 3 éven túli szavatosságot vállal, akkor a 3 éves szavatossági idõ letelte után nem fogjuk tudni a termékét megjavíttatni, mivel ezt a szavatosságot a gyártó szolgáltatja. Bármikor a 14 nap után és 3 év elõtti idõszakban visszaküldheti hozzánk a terméket javításra. Amennyiben a javítási költség többe került, mint a cseretermék, akkor csereterméket fogunk biztosítani. KÉRJÜK, VEGYE FIGYELEMBE: A termék garanciája érvényét veszti, ha a terméken véletlenül okozott sérülés található vagy nem rendeltetésszerûen használták.


Returns

Egy termék visszaküldése

Amennyiben nekünk kívánja visszaküldeni a terméket, és nem a gyártónak, a következõ adatokra lesz szüksége:

1) Eredeti számlaszám

2) A termék típusszáma a színt beleértve, ha ez elérhetõ

3) A hiba természete, a lehetõ legrészletesebben írja le

4) Hol és hogyan vette észre a hibát?

5) Az összes elérhetõségi adata, a visszaküldési címet is beleértve, ahová vissza szeretné küldeni a terméket

Kiállítunk Önnek egy visszaküldési számot, és megadunk egy címet, ahová küldheti a terméket.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy az összes részünkre/kézbesítõvel visszaküldött csomag a vásárló felelõssége. Ajánlatos megfelelõ biztosítást kötni a visszaküldendõ termékre, hogy a szállítás alatt biztosítva legyen bármilyen sérülés esetén. Ez teljes mértékben a küldõ felelõssége.

Kérjük, küldjön nekünk e-mailt a fenti adatokkal: info@rhinocamera.hu

Info

Nem a megrendelt termék kézbesítése

Amennyiben nem a megrendelt terméket kapta a raktárunkban történt hiba miatt, a kézhezvitelt követõ 48 órán belül értesítenie kell minket errõl. Ha ez a mi hibánk, egy egyeztetett összeg keretéig visszafizetjük a termék visszaküldési postaköltségét, ehhez egy postaköltséget igazoló elismervényre lesz szükségünk. Amennyiben 48 óra elteltével tudatja velünk a nem megfelelõ termék kiküldését, akkor a termék visszaküldésének postaköltsége a vásárlót terheli. Amennyiben nem a megfelelõ terméket rendelte meg, 7 napon belül vissza kell küldenie a saját költségén. Mindkét esetben a terméket eladható állapotban kell visszaküldenie. Amennyiben ez nem így történik, jogunkban áll a termékhez egy ajánlott eladási értéket felállítani, és a weboldalon megadott új termék ára valamint az általunk meghatározott ár közötti különbözetet a vásárlónak kell kifizetnie. A dobozban található összes tartalmat vissza kell küldeni, amennyiben ez nem így történik, a vissza nem küldött árucikkkek árát le fogjuk vonni a pénzvisszatérítésbõl vagy a cseretermék(ek) árából.

Biztonságos fizetés

Biztonságos fizetés

Biztonságos tranzakció

Biztonságos tranzakció

Ingyenes és gyors szállítás

Biztonságos fizetés